senaeyda çok mutlu oldum sizin ve bebişinizin adına. Diyorum ya anneler çok vicdan yapıyor “bebeğim aç kaldı diye” ama gerekli şartlar sağlanır(sizin uyguladıklarınız mesela) ve psikoloji sağlam olursa(tüm dış etmenlere karşı) her şey yolunda gidiyor. İlk bebeğimi 2 yılı geçkin emzirdim,bunda da 2 yıl istiyorum Allah izin ederse.Bir sağ bir sol sonsuz tur emzirmeler… bir durum olursa yazın lütfen😊