heygorl evet anlamıyorum çünkü süt kalitesi diye bir şey yok, süt artıran yiyecek diye bir şey yok(geçici hepsi) her annenin sütü bebeğine özeldir,bebeğin tükürüğü dahi memeye deydiği anda ihtiyaca yönelik süt üretilir. Bebekte bir rahatsızlık-enfeksiyon, dil-dudak bağı dolayısıyla verimli emememe durumu yoksa,emzik-biberon kullanımı yoksa(meme reddi sebebidir),atak zamanı değilse(o zamanlarda az emme isteği olabilir),annede süt üretimini etkileyen hormonal bir bozukluk yoksa,annenin sütü yarar,yarar,yarar. İçinize şüphe düşerse doğaya bakın hangi hayvan yavrusunu emzirirken sütüm yetiyor mu mama mı versem,sütüm yarıyor mu diye düşünür? Bunların hepsi kapitalist sistemin biz modern insana dayattıkları🙃