senaeyda ve yine emzirme danışmanları diyor” bebek mamayı içince uyur yani aslında bayılır gider çünkü mamanın anne sütüne göre hazmı daha zordur. Her mama içen bebek çok kolay uyudu deniyor nedense ve anneler vicdan azabı çekiyor bebek uyuyunca”meğerse bebeğim açmış “diye,siz sık sık emzirin yine de,başka doktora görünmeyi de ihmal etmeyin.