peraninnannesi 🥰🥰 annelik işte ilkten neden mama veriyorum diye ağladım sonra günlerce çocuğum açmış neden mama vermedim diye ağladım, hep tecrübe. Buda maalesef çevre baskısı yüzünden, sütün mü az, emmiyor mu bilmem ne diyenler yüzünden mama hep kötü belirdi gözümüzde. Ama nasip olur bir daha çocuğum olursa hiç riske atmicam az az mama da vericem.. şuan 28 aylık kızım hala persentilde geri kilosu, hoş yemiyor ama ilk 6 ayda da hep az kilo alarak ilerledi toparlayamadık