Esoz1110
Ölü doğumuda, doğduktan birkaç gün sonra vefat etmesinide hatta büyütüpte bir hastalıktan yüzünden kaybetmeyide yaşadım.. Şuan iki tane daha çocuğum var. Her hallerine bin şükür. Tahammül seviyem, sabır seviyem onlara karşı çok yüksek. Onlarla her şeyi yapıyorum. Çevrem hep şımarttığımı düşünüyor. Çünkü bu acıyı yaşadıktan sonra kendi içinde çektiğin vicdan azabını, keşkeleri bilmiyorlar. :)