aselkus09 yesim58 bizm doktorumuz 4.5 aylikkken gttigimizde icerisinde cizgisi vr 0,5 ml ver dedi. Suan 7.5 aylik 1 ml vermeye basla dedi. 6 7 aylikken rutin kan tahlili yapiliyor orda demiri iyiyse duruma gore tekrar ayarlariz dedi
sevdanil Kilo başı 1 damla veriyorum canım . 4 aydır kullanıyorum doktorumda o şekilde vermemi söyledi
yesim58 Teşekkür ederim cevaplarınız için herkes farklı kullanıyor anlaşılan bende dr sorana kadar kilosu kadar veririm birde sabah öğlen akşam fark ediyor mu ?
gzkk yesim58 nasil veriyorsunuz ben de yeni baslayacagim kafam karisti suan herkes baska bisey soylemis:(
gzkk yesim58 ben de her ay doktorumuza goturuyordum bu ay saglik ocaginda halledeyim dedim ordan da oyle dediler sonra burda herkes farkli bisey yazmiss kafam karisti ama bende dediginiz gibi basladim cok tesekkur ederim❤️
Dedektifgadget yesim58 bana bir kere çekince ne kadar gelirse o kadar ver dedi o kilo başına değişiyormuş