ladymoms_ flowermom izledim evet çok güzel valla hahaha izleyip izleyip tekrar izleyemiom 😂😂 keşke unutsma unutmuyomda
ladymoms_ aura_meselesi_bu_sekerim AA maşallah 18 aya kadar çok normalmiş diyolar ama biz anneler neden yürümüyor diye evham yapıyoruz açıkçası bende simdiden ne zmana yurucek diyw bekliyorum