O1Anne merhaba. Bende de vardı bu belirtiler. Psikoloğa başladım. Psikoloğum kaygı bozukluğu tanısı koydu. Bir psikoloğa başlayın. Ben rahatladım baya seanslar verimli geçti. Size de tavsiye ederim. Kaygılarım depresyon hallerim azaldı yüzde 80 kadar. Daha mutluyum. Hala devam ediyorum. Sevgiler 🌸