ezgiii12490 O1Anne şuan yaşıyor musunz hangi olaci kullaniyosnz ve ne zamandır yasiyosunz benimde kaygidan sonra kaldi
O1Anne ezgiii12490 şu an azaldı dediğim gibi önceden ruh gibiydim selectra 25 mg kullanıyorum bu arads İzzet güllü kendi kendine yabancılaşma videosunu izleyin iyi gelecektir bu durum tamamen algıdan üstüne çok düşmezsek daha çabuk geçer
bilememolabilir O1Anne bipolar şüpheside girdi içime Burdan zaten yasadiginiz seyin anksiyete oldugu çok belli. Ki bahsettiginiz seylerde tamamen anksiyete eger bunlar kontrol edilemez boyuta gecerse panik atak olur.
bilememolabilir O1Anne lanet olsun ona :) bende de var allahın cezası :) ama o beni degil ben onu yencem az kaldı :)
bilememolabilir O1Anne malesef ara ara yokluyor ilaçlada bir anda her şey bitmiyor. Benim ilk pandemide olmuştu 2 sene ugramadi ama sonra stresli bir donemdeydim bi geldi tekrar ilaca basladim bakalim insallah siz bir daha rastalamazsiniz.
ezgiii12490 O1Anne ben ilk 2016 da oldu 6 ayda geçti pandemide geri geldi gitmedi ama üstünde durmuyorm
ezgiii12490 O1Anne inşallah iyi gelir canm benim 2016 da namazla geçti kendimi maneviyata verdim evet yabancılaşma hep mi var
annediyebiri O1Anne depresyon gibi değil mi anlık mutluluk geliyor bende böyleyim kafamın içinde kendimi ikna edersem mutlu başka türlü mutsuz