Aynısı ni bizde yaşadık geçen sene 9 doğurduk 😅 açıklandı ama büyük hayal kırıklığı yaşadık biz 6 Şubat depremini yaşadık size öncelik tanınacak iyi bir yere gondericez dediler Doğu’da en kötü yere mahrumiyet bölgesine yolladılar 😏 herşeye hazırlıklı olun kızlar