hanimkizim aysssssss allah hayrını versin heyecan yaptım 😄♥️ hayırlısı olsun ya inşallah bizede osmaniye çıkar 🥲🥲♥️♥️
ceriio Egemenimmmm evet öyle de olabilir pazar günü eşim nöbete gidecek ama idari islerde biri olmazsa bakamayiz diyordu
duygukty htfrt eminim arkadaşlar ankarada çalışıyorm jandarmayım olsa ilk bizim haberimiz olur ayrıca balon haber hep olur bizde o yüzden açıklanana kadar mecbur bekleyeceğiz
Duambelli_17 1 hafta diye meyil izni mi olurmuş bir haftada ev bulqbilecekmiyiz acaba balon haber balon 🎈