Prensescik alyaderinsozdemir yok canım herkeste var galiba bu sorun cok zor valla moralim bozuluyor içmeyince aç diye
alyaderinsozdemir Prensescik zatn kilo alımı da bugüne kadar hep az ilerledi hep piskolojim bozuldu göğsümde mantar mi egzema mi belli değil acıya acıya emziriyom yine olmuyo
Aslidemir-98 Canım 5 ay 6 günlük olduk halâ 125 içiyor. Hatta bazen 50 içip bırakıyor. Bende üzülüyordum aç kalıyor diye ama öyle bi durum söz konusu değil. Zaten aç olduğunda kıyametleri koparıyor. O yüzden kendinizi bu konu için yıpratmayın derim
Sadecan Prensescik bı de bu aralar biberonun ve memenin ucunu gevelemeye başladı. Acıtıyor çok fena. Dişi mi kasiniyor nedir anlamadim