Merhaba anneler benim de 3 ay 12 günlük bir oğlum var ve sadece böyle 30 cc 40 cc falan içiyor beni de emiyor ama cok emdiği söylenemez bir aldim bir gun içinde toplam içtiği miktar 180 cc sadece biberon da tutmuyor enjektör ile zorla veriyorum çok üzülüyorum ne yapabilirim bir fikri olan var mi 😔