Kızlar az önce post açmıştım. Kayınpederim bizde kalıyor kayınvalidem hastanede yatıyor psikiyatri servisinde ne kadar kalır belli değil yani . oğlum konuşmuyor ekran yasak. Ama kayınpederim asla dinlemiyor bizde çok çocuk torun büyüttük doktor saçmalamış diyor oğlumuda kucağına alıyor izletiyor . Birde kulakları duymuyor son ses açıyor . Birde hiç bir şeyini kendi yapmaz suyunu bile benden ister sabah 8 akşam 11 e kadar tv açık. Eşim akşam 5 te işe gidiyor sabah 7 de geliyor . Gece uyumuyorum diye 3 te uyanıyor 2 saat evde duruyor. Hava yağmurlu oğlumu çıkaramıyorum . Başka odaya götürüyorum kapıları tırmalıyor tv sesini duyuyor. Şimdi kablo kesersen anlaşılır kumanda pili çıkarsam yenisi alınır. Nasıl bozarım bu televizyonu . 1 dk dahi dışarı çıkıyor 24 saat aynı evdeyiz iyice psikolojim bozuldu fikir verin bu tv nasıl çalışmaz en son vurup kırıcam ekranı oğlum yapmış diyeceğim o dereceye geldim