ogretmenhnm1 devrim_gnl benim oğlum da tutmadi cesit cesit marka marka emzik aldim hiçbirini tutmadi ögürdu atti agzindan. Erken doğdu 3 ay kuvezde kaldi ondan dolayi herhalde alistiramadim. Prematüre emzigini bile tutmadi
ArvenMom devrim_gnl biraz geç kalmışsınız bence hiç başlamayın genelde doğdukları zaman veriliyor maks 2 aya kadar kabul eden ha daha sonrasında da kabul eden bebekler illa ki oluyor ama ben olsam şahsen başlamam bıraktırması daha zor