devrim_gnl Kızım 4 ay 6 günlük, birazck huysuzuz doğduğu zaman vicdan yapıp ya aç kalirsa emziği çekip aglamazsa diye vermedim😂🥹şimdi alisirmi ağzına vermemle atiyo tutmuyo , avent denedim nuk denedim.
ezgi5 devrim_gnl aynı durumdayım. 3 aylığız. Meme reddi falan olmasın diye vermedim ama şimdide hiç almıyor. Dışarıda falan ağladığında sıkıntı oluyor. En azından emzik versem susar ama geç kaldım işte. Deniyorum sürekli ama eğer bir yolu varsa bekleyeyim burda.
selly0606 devrim_gnl bende alışmasın çok diye vermedim 2 aylıkken tutuyordu bazen şimdi 6 aylık 3kez emip atıyor tutmuyor. Avent bibs nuk wee ve birçok marka emzik var hiçbirini almıyor. İlk ay alıştırmayınca pek olmuyor galiba :)
devrim_gnl marsiyen yaa, bı yıkılmadım değil 😖😅annem ısrarla ver demesine rağmen ya aç kalirsa ya açlıktan emziği emerse diye vermedim
devrim_gnl ezgi5 bnde aynı sebepten vermedim simdide zorluyo beni ağzına vermemle atiyo destekliyorum tükürük su gibi akıyor agliyo mizmizlaniyo
TeomaninAnnesi devrim_gnl aslinda acıktığını emziği çekmesinden anlasılırdı. Ben zorla tutturdum bi tek aventi tuttu🙏 aventin bide soothie olani var onu deneyin bide
Ecekus_mom Ben bebekken verdim hemen tutsun alışsın diye ama o sıralar sürekli emip uyuduğu için emziği unuttu :( şimdi veriyorum almıyor, sadece çok uykusu varsa öyle alıyor o da çok nadir 😒
Mrvsmt2502 devrim_gnl bence hiç vermeyin. Alışınca her düştüğünde uyanacak düştüğünde uykuya devam edebilen bebek çok az. Ayrıca zaten yaşından önce bırakılması gerekiyor damak yapısını bozmamak için
devrim_gnl Mrvsmt2502 bide bıraktırma süreci var tabi, zaten hiç tutmuyo ısrarcı olunca biberonu bile reddediyo
marsiyen devrim_gnl Ben verme taraftarı değildim eşim vermeyi çok istiyordu dört farklı emzik aldı denedi hiçbirini tutmadı şimdi oyuncak gibi kullanıyor.
svdgnci Ben doğduğu ilk gün verdim 4 aya kadar emdi 4. Ayda bıraktı. Şimdi elini ağzına sokmaya başladı elini emmeye başlarsa emziği bıraktırmaktan daha zor, emziği yok edebiliyorsun ama eli hep orada 6.5 aylık şuan
Tecrubesizaile0334 devrim_gnl bizde gazlı bi bebek olduğu için alıştırmak zorunda kaldık bi arkadaşım ucunu azıcık calpola batırıp vermemi söylemişti ve denedik bizde işe yaradı isterseniz deneyin