Laylayloom kesinlikle pişman olmazsınız çok çok iyi bir doktor gereksiz yere asla ilaç vermez hastalık döneminde verdiği ilaçlar çok iyi gelir çocuklara karşı çok sabırlı sevecendir benim kızlarım belirli bir yaşa gelene kadar doktor kontrolünde çok ağlarlardı o dönemlerde bile hiç bir zaman hızlı hızlı geçiştirmedi muayenelerini