Momsinemmom hanımefendi siz ruh hastası falan mısınız? Size diyorum ki bebeğimde hiç bir problem yoktu. Ki doktor bile dedi ki ciğerleri çok kötü değil iyi görünüyor diye. Sadece hapşırması vardı ara sıra oluyor her normal insan gibi. Bir gün biraz hapşırıyordu ertesi sabah yani dün bir anda öksürük de eklendi uyurken nefesi kesildi bir anda doktora götürdüm. Doktordan geldik bu süreç 2-3 kere daha devam etti eşimle yine bu hastaneye gidip sonra özele geçtik. Yani ben evde oturup çocuğumun günlerce hasta olmasını zevkle seyretmedim. Bir günde bu hale geldi. Zaten eşim hastaydı oğlumdan uzak duruyordu ama yine de ondan geçmiş olabilir. Bir siz düşünceli annesiniz. Biz gerizekalıyız götürmeyi akıl edemedik evde evladımız kaç günde bu hale gelir onu test edelim dedik.