NewMomm1 aynen öyle. Ben doğumu da orada yaptım. Bir sürü kötü muamaleye maruz kaldım. Geçenlerde de yazmıştım bir hanımefendinin postuna. Ay kötü insanlar size denk gelmiş, sizin şanssızlığınız olmuş, hastane de doktorları da diğer çalışanları da çok iyi çok ilgililermiş. Posta cevap yazanlar Belliki yandaş kişilerdi, hastaneye bok sürülsün istemediler