Arkadaşlar posttan tek tek cevap veremedim Başakşehir Çam Sakura Hastanesine götürdüm oğlumu çocuğum nefes alamıyor morarıyor kızarıyor diyorum bize gayet ciğerleri de iyi bir şeyi yok yapabileceğim bir şey yok dedi sabahki gittiğim doktorun yazdığı ilaçlara bakarak antibiyotiği niye vermiş ki boşuna ilaç yüklemesi yapıyorsunuz çocuğa diyor bende meraklı değiliz buraya gelmeye dedim ilaç vermiyorsanız bile bi hava bir şey yapın bari nefes alamıyor dedim havalık bir durumu yok dedi gerçekten havalık bir durumu olmadığını mı düşünüyorsunuz dedim evet diyor çocuğun nefesi kesilince videoya alın diyor eşimde çocuk nefes alamazken bunu nasıl yapabiliriz o an müdahale etmeye çalışıyoruz dedi bende beni başja doktora yönlendirin dedim güldü salak salak. Eşimde çıkalım yoksa kavga edicez dedi özele götürüyorym şu an oğlumu yine yoldayız