NewMomm1 cok gecmis olsun hamileyken bende bi anda alerjik rinit olmustu nefessiz kaliyodum kizim dogdugunda her gece acillik oluyoduk nefes alamiyodu burnunu makinelerle yikiyolardi eve donerken daha yoldayken hatta yine oluyodu sabahlara kadar oturuyodum bebegimin başı yuksekte kalsin diye onu da kucagimda oturur pozisyonda tutuyodum inanin hava makinesi aldik hic degismedi ise yaramadi burun temizleme aparatiyla gunde 10 15 kere cekiyoduk agzimizla cekilen varya ondan. bu galiba 6 ayliga kadar devam etti hic bi doktor bisey bulamiyodu neden oldugunu bilmiyolardi hala bilmiyoruz kabusu yasadim memede boguluyodu nefes alamiyodu sut bogazina kaciyodu