Arkadaşlar yoldayım hastaneye gidiyoruz ama içim içimi yiyor sabah da başka hastaneye götürdüm bu arada. Oğlum sürekli hapşırıyor grip gibi ama uykuda bir anda nefesi kesiliyor. Ağlıyor gözleri doluyor yüzü gözü kıpkırmızı oluyor asla nefes alamıyor hık hık ses çıkarıyor sonradan düzeliyor ama o an ömrümden ömür gidiyor yaşayan var mı deliricem acil bir şey diyin nolur oğlumu bugün 2. Götürüşüm uyku apnesi olabilir falan dediler antibiyotik falan verdiler ama uyku apnesi yok ilk defa bu gün yaşadık bunu 3-4 kere oğlum her uyuduğunda nefesi kesilecek korkusu yaşamaktan tükendim bugün uyurum diye korkudan ağlıyorum ya uyursam ne olucak Allahım delirmek üzereyim