Merhaba hanımlar benimde iki buçuk aylık bebeğim var bende süt alerjisinden şüpheleniyorum.sürekli ağlıyor aşırı gazı var yediğini sindiremiyor kakasını yapamadıgında da kusuyor iki gündür geceleri hapşurma öksürme hırıltı var gündüz kalkıyoruz geçiyor birde kakasında beyaz şeyler var. Sizd belirtiler nelerdi acaba birde alerji testini nasıl yapıyorlar