Kızlar iyi akşamlar. Bebeğim 3 ay 21 günlük doğduktan bir ay sonra yüzünde kızarıklar çıktı. Çok fazla kaşındığı içinde iki buçuk hafta önce doktora gösterdik bu arada sadece mama ile besleniyor. Doktor yanağındani yaralar için m-furo diye bi krem verdi kortizonlu ve ayriyettende süt içermeyen iki tane mama verdi bunları dene çünkü süte alerjisi var dedi. Ama mamalar bildiğiniz zehir gibi iki kez verdim ikisinde de kustu. İçmek istemedi bende kendi mamadan devam ettim krem de üç gün içinde bütün yarasınu geçirdi. Tam oh be derken iki gündür tek yanağında yeniden kızarıklar çıktı 🤦🏽♀️ ne yapacağımı bilmiyorum verdiği mamayıda içmiyor. Ama onu içmeye devam edersede kızarıklar devam edicek gibi napıcağımı şaşırdım kaldım