Fulyaxx Bence de çok erken 🤦♀️ ikinci çocuğum. Şuan bebeğim 3 ay 12 günlük. Daha doğru düzgün kafalarını bile tutamıyorlar. Ne oturtması 😲 bazen bende burda ki yorumları okuyunca şaşırıyorum. Dün bir arkadaşta yine 3 aylik bebeğinin eline kaşığı verince sevinçten çıldırdığını , oyuncağını verince istemediğini yazmış. Benim kuzum da kafasını bir oraya bir buraya istemsizce atarken öyle boş boş bizi seyrediyor, arada gülücükler atıyor 😂 dün o arkadaşa da yazdım, sizlerin yorumlarını okudukça kendi bebegimin sağlığından şüphe ediyorum diye