Bugsbunny ilk frejka kullandık biz uşakta iyi gidiyordu son ay düzelmedi bizde denizlide murat oto varmış eşimin arkadaşı da ona gidiyor beraber ona gittik bize uşakta gelişim geriliği derken denizlide yarı kalça çıkıklığı denildi 8.ayda kullanmaya başladık 2 ay sonra kontrol demişti 2.5 ay oldu aradık virüsten dolayı gelmeyin şuan denildi haziran sonu temmuz başı gibi gelirsiniz denilmişti ama haziranda şehirler arası açılacak ya o zaman bida arayıp gitmeyi düşünüyorum eğer gelmeyin derse manisa da bi prof varmış ona gitmeyi düşünüyorum ablamın arkadaşının oğlu 1 yaşından sonra fark edilmiş ameliyatsız tedaviyle düzelmiş birde onu düşünüyorum. Uşakta 3 doktor baktı gelişim geriliği denildi inandık şimdi 1 doktorla kalmayı düşünmüyorum