Absinthe oturmak istediğini nasıl anlıyoruz peki benim ki 1 hafta sonra tam 3 aylık olacak kucağımda uzanma pozisyonunda taşıyorum yada emzirirken belini yay gibi gerip kendini geriye atıyor genelde Kucakta gezmek istiyor.Yüz üstü arada yatıyoruz başını omuzlarını ve ayaklarını kaldırıyor.Ana kucağına koyduğumda ise poposunu ata ata kendisini aşağıya kaydırdı.Devamlı etrafı izlemek istiyor.Bunlar oturmak istediğine mi işaret acaba ?