Alibinnur1707 bugün kontrolümüz vardı, kızım 4ay 12günlük.Doktorumuz, Artık kucakta ve destekli kısa süreli oturtmaya başlayın,dedi.Bence biraz geç kalmışsınız mama sandalyesi destekli oturma vs 5.ayda falan başlanıyor kısa süreli diye biliyorum tabi bebeğin gelişimine de bağlı olarak siz yine doktorunuzla görüşün..
Kısa süreli oturmalarda yalnız kesinlikle bırakmayın diye de uyardı doktorumuz aklınızda olsun🙏🏻