hepaynibea Sksjsjjsks görüştüğünüz bir aile yokmu en azından vakit geçirmek adına. Merkeze uzak olduğumuz için cok bir aktivite imkanımız yok tek sosyalligimiz kaplıca 😅
umay__ Sksjsjjsks ay bu kadar olur ya ben kaçarak evlenmistim sizin oturduğunuz mahallede teyzesi var eşimin oraya kaçıp gelmiştik okuyunca anılarım depreşti 🤣🤣
hepaynibea Sksjsjjsks sizinkinide inşallah ☺️ araları çok yokmuş belki denk geliriz bir gün pitirciklar zaman gecirir