hepaynibea Sksjsjjsks ilginliyim İzmir’de yasiyorum burada da evimiz vardı. Boşanma davam var burada açtım bu sebepten dolayı buraya en azından davam bitene kadar taşınmış oldum.
Sksjsjjsks hepaynibea hmm üzüldüm adınıza ailenız burada mı yoksa yanlız mısınız burada siz hangi mahalledesiniz
hepaynibea Sksjsjjsks ailemle beraber geldim onlarda benimleler. Fahrettin Altay mahallesi evin tam yanında pancar kooperatifi var.
umay__ Sksjsjjsks ay bu kadar olur ya ben kaçarak evlenmistim sizin oturduğunuz mahallede teyzesi var eşimin oraya kaçıp gelmiştik okuyunca anılarım depreşti 🤣🤣
hepaynibea Sksjsjjsks İzmir çok kalabalık özellikle şöyle bir süreçte sakinlik küçük yer kafamı dinlemem açısından iyi oldu fakat insanın doğup büyüdüğü yer gibi olmuyor İzmir’i çok özlüyorum :) siz henüz sevemediniz sanırım