Sadekahve_ @cauuv2 @cahillesohbetikestim @ceriio sizde bildiklerinizi etiketleyin kızlar 😇 Son 1 diyorum ben 🙈 Totem yapalım 😀🌸
GemlikZeytini Sadekahve_ hepiniz için hayırlısı olur inşallah kızlarr. Bizim 6. Tercih gelmişti doğu için. Bi senemiz kaldı hiçte mutlu değilizz son bi sene geçsede bizden batıya atsak artık kendimizi🥹
Loveis16 Sadekahve_ bana nedense hep bugün gibi geldi ama tutmayacak inşallah yarına eşimde diyor haziranın ilk haftası 😂tamamen his
Sadekahve_ Pamukprenss ya bu gece ya yarın ama büyük ihtimalle yarın yaa. İnsallah hevesimiz kursağımızda kalmaz yarında geçmez 😀
annesiaslanannesi Sadekahve_ ay bizde cizredeyiz Şırnak Hakkari ilk iki tercihe gidecek dendi bakalımmmmm
Sadekahve_ sulekzl jandarma polis aynı gün diyorlar ama ne kadar doğru bilmiyorum ortada bir sürü haber dolaşıyor 🙈
kanalize Eymnnn açıklanmadı biz içerideki personelden öğrendik kabul olmadığını yer belli olsun uzatma düşünüyoruz
Sadekahve_ kanalize aaa kesin yani öyle mii 🤦🏻♀️ tühh.. insallah uzatma kabul olur. Uzatma dediğiniz durdurma oluyor de mi ?
Dfncgdm2022 Pamukprenss istanbulda kac sene kaldınız acaba kolay kolay polıslerı istanbuldan yollamıyorlar ya
cauuv2 Geldim askııımm😍 kızlar bu geceden bi tık ümidim var ama bi tıkk😍 ben yarın bekliyorum daha cok😂 hep jandarma tayin postlarına el atıyoduk simdi onlar geliyo cok tatlısınız ahhaha buyrun gelin canlarım😂
Sadekahve_ cauuv2 hep biz mi onlara dadanacağız azıcıkta onlar gelsin biz misafir edelimm 😀😀 postumuz şenlensin 😀🥳🥳 Bende yarın diyorum ama varya sanki midemde kelebekler uçuşuyor ya bi tuhaf his var içimde ya cuma yaklaştı diyeee bilemedimmm 🙉🙉
kanalize Sadekahve_ yer belli oluyor bir sene durduruyorsunuz seneye tekrar tercih yapmıyorsunuz çıkan yere gidiyorsunuz
cauuv2 Sadekahve_ aynen knka sorma valla bugünden bile hala o kadar heyecanlı ümitliyim kiiiii şurda saatler kaldı resmennn nasıl dayancaz off😍 evet evet buyursunlar gelsinler