Asyasemin2013 yıllar önce halam da vardı bu virüs tabi ben daha küçüğüm çok algılama yapmıyordum fakat 2 yıl içinde vücuttan attı. Yıllar oldu hiçbir sağlık sorunu yok, kafasına takmadı, üzülmeyin bence atılır. Dikkat edin gripte bir virüs öyle düşünün.