beyfendiannesi benim hamilelikte başıma geldi, 4 aylık hamileyken koter ile temizlendi, 2,3 tane falandı, doktorum hpv mi yoksa et beni mi anlamak için patolojiye gönderelim dedi, sonuç temiz geldi. Emzirme olduğu için ne yapılır tabi bilmiyorum. Ama bu konu da çok evham yaptığım için bayağı araştırdım, ihmal etmeyin. Tedavi olun sonu kansere kadar gidiyor.