Isimsizzz adaatuna parayı kullandigi için kar payı veriyor. Faiz gibi değilde mesela bir işe giriyoe sizin paranızla ordaki aldığı karın bir kısmını size veriyor gibi
Mete-35 Momse yani altin alıp KoyacağımA evde oraya altin hesabında kalsa daha mantıklı… bi de bes hesabim vat altin dan ilerliyor .o da aynı mantık yani