Mete-35 kar payı , faiz bunların ikisi de aynı şey.. eğer altın , dolar , euro almayı düşünürseniz de orta-uzun vade de kazanç elde edersiniz.. bunlar da günah caiz mi diye sorarsanız cevabı biraz muamma.. bankalarda ki faiz olayı gibi çalışmıyor ama yine de bir kazanç elde ediyorsunuz.. orasi size kalmış..