Deletedmom_113 yagmurkumsal1 iki çocuğum var ilkinde 2 yıl 9 ay öyle korundum sonra kendi istegimle bırakıp tekrar hamile kaldım kızım doğdu 6.5 aylık aynı yöntemle korunuyoruz ama bazı günler + prezervatif kullanıyoruz sırf çekilmemek için ama onu da konturol ediyorum sonrasında 🤣🤣
sedazumra yagmurkumsal1 İkinci üçüncü bebegine hamile kaldıktan sonra akillanip bu yöntemden vazgecenleri gördüğüm için söylemek istedim siz bilirsiniz
pasaklisinkukuli yagmurkumsal1 5 yıl öyle korunduk arada kaçaklar okunca eşim dedi ertesi gün hapı aldım 1 kez bıraktık hamile kaldım ama şimdi asla bu yönteme güvenmem prezervatif kullanıyoruz
fatmanur1616 yagmurkumsal1 ben varım canım evlendik 2 sene geri çekilmeyle korunduk başka hiç birşey kullanmadım sonra bıraktık 6 ay sonra çocuğumuz oldu şimdi doğdu kızım 5 aylık aynı şekilde korunmaya devam ediyoruz🌸
fatmanur1616 Ben anlamıyorum burda çok gördüm hap+prezervatif kullanıp yada spiral taktırıp yine de hamile kalan arkadaşlar kimsenin korunma yöntemi kimseyi ilgilendirmez zaten Allah yazdıysa ne yaparsanız yapın oluyor çokta abartmayın bence bazı şeyleri
ZeydsMom fatmanur1616 bunu bile lincliyorlar ya pes. Kim nasıl istiyorsa öyle korunur. Korunma yöntemin farkliysa neden yaziyorsun bu bir korunma yontemi degil falan. Benim arkadasim gecen ay implantla hamile kaldi. 99% korunma guya kendisi.
sleepnessnami Kk41 bence de korunma yöntemi değil ama diğer yöntemlerde de en az bu kadar risk var sipiralimin kaydığını kontrolde öğrendim resmen şansa hamile kalmamışım
bluem yagmurkumsal1 ben 7 sene oldu bu sekilde korunuyorduk ama sua. Esim ben istememe ragmen cocuk istedgi için korunmuyor ve hap kullnicam onun icinde araştırma yapiyorum