Sarekus Ben dalanın sabun tozunu kullanıyorum hatta bitince bikaç kere normal sabunu rendeledim onu koydum mis gibi kokuyor ve bebişimide onunla yıkadıgım için artık bütünleştiler dolabınıda kokutuyor güzelce
Torchex Dgndrmz ben kullanıyorum çok memnunum kokusu da harika uzun süre çıkmıyor hiç sabun tozu kalmadı çamaşırlarda
Meltemasya2309 Ikrazumra19 Canım beni yanlış anlama ama bebeğin için diyorum mühendisler incelemiş onda katkı maddesi cokmus en iyi sabun tozuymus
Ikrazumra19 Meltemasya2309 ben muhendisoglu sayfasina guvenmiyorum sabun tozu da makinada kaldi kiayfetleree filan kaldi o yuzden biraktim
Meltemasya2309 Dgndrmz dalan kullanıyorum bütün çamaşırlarimiz bugün alinmiş gibi canım ne bi toz var ne bi leke ama yeğenime roxy kullanmıştık hep toz kalıyordu ve kusmuk ve kaka çıkmıyordu
Dgndrmz Meltemasya2309 bnde dalanın roxy kullanıyorum arkadaslr kalmıyo demiş ama benım hep kalıyo anlmadm vlla canım sen kac derecede ve zamnda yıkıyosn acaba
Meltemasya2309 Ikrazumra19 düşüncene saygım sonsuz canım ben dalan aldım hiç daha kalmadı şükür belki makinadan makinaya değişir
Meltemasya2309 bahar_55 kadife olan bazı kıyafetleri ve sürekli kustuğu için ağız bezlerine yumuşatıcı koyuyorum abc sensitive
[silindi] bahar_55 ben yumuşatıcı hiç kullanmıyorum ne kendimizde ne oğlumun kıyafetlerinde sıvı deterjan kullanmak çok daha iyi oluyor. Arada nevresim perde vs gibi atarsam ariel kapsül. Oğlumun çok kirli şeylerindede granül sabun kullanıyorum.
Cemremmmmm bahar_55 bebegin kiyafetlerini kendi kiyafetlerinle yikamiyorsun sanırım yani umarim.dolabinin ici iyice sirkeyle sil ve bol bol hava aldir kapaklarini acik birak.
bahar_55 Cemremmmmm tabiki kendi kıyafetlerimle yıkamıyorum ama yerlerine yerleştirdiğimde dolap kokuyo sirkeyle sildim yine aynı
Turkanzeyneb Kesinlikle kullanmıyorum çok zararlı beyaz sabunu kendim rendeleyip granül gibi yapıyorum sadece o ek durulama be balkonda kurutuyorum çok memnunum birde 5 ay 5 günlüğüz muhakak çorabına kadar ütülüyorum
Deletedmom388 bahar_55 Ben Bingo kuzumun kokusu kullanıyorum kızıma, Deterjan da Dalan roxy. Doğduğu zaman yıkadığım büyük gelen kıyafetler bile hala mis gibi bebek kokuyor.
Celestial bahar_55 yeşil anne ( moms green) diye bir marka var ben onun deterjanını ve kokusuz ymuşatıcısını kullanıyorum memnunum, Türk girişimci bir bayanın markası ve temiz içerikli, tavsiye ederim içim çok rahat kullanıyorum