KarenAryam kaç derecede ve zaman olarak ne kadar saatte yıkıyosunuz ya ilk zamanlar hiç pis olmadıgı ıcın kısa programa atıyodum oldugu gbı deterjanlı cıkıyodu sımdı 1bucuk saatlık programa atıyorm gene ustunde deterjan lekeleri kalıyo beyaz beyaz bazen tortu kalıyo illa 2bucuk saat vs demi yıkamak lazım yıpranmasn dıye devirinide dusukte yıkıyorm nasıl yıkıyosn canım syler misin bende o sekılde o program derece devir vs de yıkayayım