hfueidjdjhebdb benim oğlumda 2 buçuk ySinda. Parkta tek takılır. Hatta ben hadi arkadaş bulalım tanışalım diye yönlendiririm. Tanışırlar ama sonrası yok birlikte oynuyormuş gibi ama yok herkes kendi halinde. Benim oglumda mi otizmli. Bu yaş cocuklRda bu normal tek başına degerlendirenezsiniz.