hfueidjdjhebdb Bu posta benzer postlar çok görüyorum burda, Ben özel eğitim öğretmeniyim tanı koymak bizim işimiz değil tabii ki öncelikle onu söyleyeyim, bizim işimiz otizmli gibi çocuklarını eğitimini sağlamak. Bakın çocukta göz teması yok diye, sürekli ağlıyor diye, kelimeleri iyi çıkaramıyor diye vs vs bunlaron hiç biri tek başına yada bir iki tanesi beraber görünse bile otizm düyemezsiniz. Her çocuk özeldir, kendine göre gelişim sağlar, bireysel farklılıkları vardır. Bende bebek büyütüyorum benim de bebeğim parmak ucunda yürüyor ama otizim diyemem. Kaygılanmakta haklısınız günümüzde artık her 36 çocuktan biri otizmli ama en sağlıklısı bir psikyatr ve ya çocuk nöroloji doktoruna götürmeniz olacaktır.