hasretsisman2201 Kubra1280 evet tabikide önemli değil benim korkum bu küçücük ayda ek gıdaya başlamaktır
hasretsisman2201 esila2024vera evet yazmayı unutmadım tabikide bugün doktora gittik mama başlandı mamayı sevmez istemezse doymazsa ek gıdaya geçeceğiz ek gıda en son seçenek yani
esila2024vera hasretsisman2201 Valla bizimde sonumuz öyle gibi kuzum dedim ya sana zfn şuan biz zfn zorla içiyoruz asla severek değil 10 sonra kontrol var bakalım ne olucak bizimde
Eymenbusra hasretsisman2201 benim kızım 3 aylık 2 ve 3 ay arasında 600 gram aldı doktoru da ebede gayet iyi dedi doktoru bundan sonra iki haftada 200 gram alsa yeter dedi içiniz rahat olsun ek gıda içinde çok erken
hasretsisman2201 Eymenbusra 400-600 gram arası kadar normal karşılanıyor fakat bizim 300 gram olduğu için çok düşük bir rakam mamaya başladık mamayı kabul etmezse ek gıdaya geçeceğiz doktorumuzun bilgilendirmesi bu şekilde oldu
hasretsisman2201 esila2024vera maalesef sonumuz mama oldu ama şu an Bebelac denedik kabul etmedi farklı mamalar deneyeceğiz olmazsa en son çare ek gıda
esila2024vera hasretsisman2201 Bizim alerjik olduğu için Aptamil alerjik mamasink kullanıyoruz o yüzden kokuyor tadida çok iyi değil ama mecbur onu verdi doktorumuz belki bizim normal mama içse bu kadar zor olmaz yedirmem ama işte mecburen