Sütünün azaldığını ya da bebeğine yaramadığını düşünüyorsan da ben şöyle cogalttim geri. Activia’nın probiyotik shot lari ve yoğurtlarini yiyorum, kellogs larin granola yulaflari var onu süt üzüm ve fındıkla karıştırıp yiyorum bu ikisini her gün mutlaka yapıyorum c, yoğurt çorbasıni pirinç yerine buğday ile yapıyorum. Bir gün tavuk et falan yiyorsam öbür gün mutlaka sebze yiyorum sebzeleri de kızartmak yerine mesela patlıcanı közlüyorum yoğurtla yiyorum. Sadece bakliyat tüketmiyorum o da bebeğim aşırı gazlı geçmesini bekliyorum. Bir de bol su ve maden suyu mutlaka tüket aşırı etkisi var bunları yap bebeğin çok güzel gelişir sütun artar hem de kaliteli hale gelir. Mama en son çare olmalı bence çokta zayıf değilmiş zaten. Mamaya başlanınca biberonun kolaylığına alışıp meme emmek istemiyorlar ve red başlıyor sonra da kısa sürede memeden süt tamamen kesiliyor maalesef