buketadenatalay canım her yolu deneyen biri olarak yazıyorum tabiki her bebek farklıdır ama benimki kendi istediği zaman kendisi bıraktı. Neler denemedim emzirme eğitimi bile aldım ama olmadı. Sonra 6 ayda kendi memeyi bıraktı istemiyordu emmek. 2 hafta sağarak verdim sonra bir gece uyurken meme istedi normalde emerek uyuyordu. Kazağımı emmeye başladı ben de çıkarttım verdim direk kendi mememi tuttu. Sanırım biraz kendini anladığı zaman istemiyorlar. Şimdi emiyor direk kendi mememi ama ısırmaya da başladı hep meme ucum kabuk tuttu yara olmaktan 😢 ama olsun diyorum ona değer 🌸
Emzirme danışmanı bana silikonu keserek denememi söylemişti ve her emzirmede özellikle gece uykulu olduğunda ilk önce kendi memeni teklif et demişti