Bebeğim 3 aylık doğduğundan beri silikon uçla emiyor artık bıraktırmak istiyorum ama o olmadan asla emmiyor tutmuyor bile tatlı bişeyler sürüyorum tutsun diye tatlı yeri yalıyo sonra geri viyaklıyor 😂😂😂 zorda oluyor artık her gittiğim yerde çıkart tak oturmaya çalış vs birde sütüm de azaldı bıraksa sütümde çoğalacak😢😢 çok canım sıkılıyor bu duruma aranızda bıraktıran varmı nasıl bıraktırdınız nolur bişeyler önerin şunu yap böyle yap diye vallahi perişan oldum