Nacafa Ben 3 yıl önce 25 tlye yaptırmıştım şimdi çok da pahalı olacağını zannetmiyorum. Özellerin acili bir bahane sunmanıza gerek kalmadan direkt olarak beta bakıyor
NatashaRomanoff Yelda35 ilk bebeğim zaten çubuklar pozitif çıkınca hemen özele gitmiştik 2022 nisanda 2000 lira ödemiştik 🥲 sonradan eşe dosta anlatınca sadece kan alıp bakıyorlar neden özele gittin sağlık ocağı bedava bakardı dediler biraz üzdü 😅
Yelda35 NatashaRomanoff bende yarın sağlık ocağına gideceğim karar verdi. Şu fiyatları görünce hahaha
superisi_ Yelda35 evet 600tl almışlardı bnce hiç gerek yok adetinize kaç gün var bn 2 gebeliğimdede 2 gün kala kaset testle öğrendim çokta net çıkıyordu
Yelda35 superisi_ 3 gün var erken gebelik testi yaptım çıkmadı ama midem çok gena kusma mide bulantısı yaşıyorum. Eczacım biraz daha bekle kan ver dedi ilk kana düşüyor dedi. Geç döllenme de olabilir dedi
endoplazmikretikulumiste Yelda35 gün içinde gittiğinizde işin içine gebeliği sokarsanız kadın doğuma yönlendirip muayene ödemesini alıp doktor kan testine yönlendirir siz sağlık ocağına gidip kan verin orda görürsünüz
Busraata33 Yelda35 Sadece gebelik testi yaptırabilirsiniz muayene olmadan 2saatte çıkıyor ekstra muayene ücreti vermiyorsunuz söyleyince 250 felandı geçen yıl.
diapmelka Yelda35 acilde yaptırabilirsiniz saçma değil. Bir dönem ağır bir ilaç kullanmıştım doktor gebe kaldığını düşünürsen direkt acilde test yaptır pozitif çıkarsa ilacı bırak demişti. Kimse saçma demez yani🤗 içiniz rahat edecekse yaptırın