Ftsolgn bende Zonguldak’tan Ağrıya evlendim çok güzel kendi halinde küçük bir memleket. Birileri yazmış Avm yok Avm olsa burda para biriktiremeyiz bacım 🥰😂 o yüzden buraya gelen kenarına para koyup gidiyor burdan küçük ya para harcayacak yer yok 🥰😂 İnsanları çok çok iyi yardımsever efendi vallahi ben çok seviyorum artık memleketim burası oldu. Bu coğrafyadaki insanlar çok farklı. Merhametli, yardımsever, misafirperver. Güzel yere atanmışsınız. Hayırlı uğurlu olsun. Bende Fırat mahallesinde oturuyorum yardıma ihtiyacınız olursa seve seve yardımcı olurum 🌸💖