Ftsolgn 2 sene ağrıda görev yaptım ve en güzel zamanlarımdı, sosyal olarak pek birşey bekleme ama insanları cana yakındı,, ben genelde Erzurum’a giderdim alışveriş vs için, bir de Doğubeyazıt’ta İshak paşa sarayına karşı oturup çay içmek hoşuma giderdi,, enfes et döner yapıyorlar yediğim en güzel et döneri sultan sofrasında yedim merkezde ama burası,, onun dışında Van ve Iğdır’a yakın,, Van enfes bir şehir boş zamanlarında gezmeye gidebilirsin,, kısaca ağrıda geçirdiğim 2 yıl hep aklımdadır 🥹