Beasey Damla_eflin malesef canım yok biraz biraz yedirebiliyorum artık ve evde antibiyotiğin vardı hiç açılmamış onuda yaptım içiyorum dünden beri sanki biraz iyi oldu ama iştahı yok yemek yemiyo yaa istese bile yapıyorum ne derse 4 5 lokma anca
ak1905 Damla_eflin Allah korusun çok geçmiş olsun bende maddi durumdan dolayı iki doz yaptırmıştım üçüncü dozu yaptiramamistik doktorumuz yinede koruyuculugu olur demisti 😔