Beasey Çocuğunuz kaç aylık bilmiyorum ama benim de çocuğum daha yeni atlattı tam da aşısına 2 hafta varken. Maalesef çok kötü bir hastalık. Evde iyileşmedi 3 gün hastanede kaldık. Sürekli gözetim altında tuttular, damar yolundan bir sürü takviyeler,ilaçlar verdiler. O halde bile ateşi zaman zaman yüksekti. Bence ihmal etmeyin.