Atesmomm moms26 2 aylıkken 40,5′tu Doktor gayet normal demişti şu an 3 aylık ve 42 Tedirgin olacak bir durum yok bence
moms26 Atesmomm bebek kucağımızda ağlarken ölçmeye çalıştı o yüzden ben de güvenemedim bakalım yarın ne olacak, ben de mezura alsam mı diye düşünüyorum ama bu kez de sürekli ölçme takıntım olur diye korkuyorum açıkçası
moms26 busenihicalakadaretmez merhabalar kontrolden geldik şimdi kafa çapı 39 cm çıktı. durumu anlattım 41de olsa kilosu uygun sorun olmaz dedi benim gibi dert eden anneler olursa bilgileri olsun 🥰
busenihicalakadaretmez moms26 merhaba, iyi maşallah çok sevindim🧿🥰 keşke bi ciddiye alıp dikkatli ölçselerde anneleri de böyle endişelendirmeseler. Bazıları baştan savma yapıyor ne yazık ki.
moms26 busenihicalakadaretmez aynen dediğiniz gibi kesinlikle, bunların üstüne kilo ve boyu da yanlış ölçmüşler sağolsunlar 😅sağlık ocağı ölçülerini kafaya takıp üzülmemek lazımmış
metembat 2 aylık 39 bizimkininde o biraz bebekten bebeğe değişen birsey benim eşimin kafası büyüktü ilk çocuğumda her olcumde büyük gelirdi ama doktor eşime bakarak normal olduğunu söylerdi şu an 7 yaşında şükür hiçbir sorunu yok 😁😊